älska vännerna, familjen, allt, lev livet fullt ut

måndag 17 augusti 2009

Tar inte bloggen seriöst okej?!!

Varför svarar du aldrig på mejl och frågor?
och speciellt om killar och vänner , de som är mest intressant när man läser en blogg tycker jag.!

hmm jag har försökt hunnit med att svara på frågor och så.. men de är ju inte riktigt att jag tar min blogg "seriöst" jag känner att massa frågor är bara skumma.. och ibland vill jag bara blogga och skriva de jag känner för och inte sitta och svara på frågor hela tiden och om man vill ha svar på allt kan man ju skriva till nån stor bloggare? :)
Jag tycker jag har skrivit om mina vänner, dem är med på bloggen hela tiden, men om jag träffa nån kille eller inte gör behöver ju inte ligga ut på bloggen. när tiden är inne kommer de väl stå vem jag träffar och tycker om:)

Pussien ♥

1 kommentar:

  1. michelle, jag undrar varför du inte vill skriva till mig längre, jag vill ju vara ditt största fan men du måste släppa in mig också:'(

    SvaraRadera

Bloggarkiv