älska vännerna, familjen, allt, lev livet fullt ut

söndag 9 augusti 2009

1:
Precis som alla andra börjar jag väl med att sätta på mig foundation.
Och jag använder isadoras foundation, tycker den är lätt att ta på och täcker bra!

2:
Sen tar jag på ett lätt lager med puder bara för ifall de är lite ojämt på vissa ställen så ser de finare ut, slipper man gå runt fläckig (inte så snyggt! enligt mig iaf:))
Jag använder Maxfactor natrual minerals.
För att de är minerals känns de knappt som man har smink på sig(super skönt)

3:

Sen drar jag 1-2 sträck på varje ögonlock så de blir jämt och ser okej ut.
Niveas eye liner är mycket lätt att pensla på, och rekommenderar den skrapt.
jag tycker de är mycket bättre än kajal och ser finare ut.

4:
Sen är de bara mascaran kvar och jag brukar göra några drag på de övre ögonfransarna och 1 på de nedre. Älskar mascaran man får riktigt bra volym med den!
Men om man vill ha lite mer volum är det bra använda en ögonböjare, som händer för mig ibland ;)

5:
Till sist drar nått/nåra borstdrag vid kindbenet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv